onsdag 30 november 2011

Bara pigg och glad!

Yeees, nu sitter jag här med lika mycket energi som vanligt!

Imorse var jag så grymt trött och faktist lite smått sur också!

Men sen på eftermiddagen, efter skolan och efter jag druckit två koppar kaffe och ätit en lussebulle blev jag mitt vanliga jag :D

Har hunnit med lite pluggande i eftermiddag. Har hunnit spela gamecube med min kära korridorsvän Amanda. Och för en gång skulle vann jag! I vanliga fall förlorar jag så sjukt stort, det var väl helt eneklt min dag idag?
Och jag hunnit boka in  min första munta, tiden suger dock.. Fick den 13 december klockan 18.00... Hmm, kanske borde jag sitta med en luciakrona på huvudet? Och kanske bjuda min webblärare på en digital lussebulle? Och såklart sjunga vackert i ett par jullåtar!

Oooh, imorrn är det ju 1 december också... Julen börjar närma sig... Jga är ingen julmänniska.. Men jag gillar glögg! :D
Och imorrn får jag och Amanda äntligen öppna vår chokladkalender som vi fick av Lucas i början av veckan! Yeeey :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar