tisdag 22 november 2011

En Ganska Vanlig Dag

Det har väl vart en helt vanlig tisdag idag?

Började med att min hyresvärd kom hit imorse.. Han visade runt någon tjej, såklart ville han visa just mitt rum... Med kläder över hela golvet, skolböcker slängda lite här och där och massa disk i rummet.. Och ändå känner jag mig renlig och har ingen tanke om att städa!

Sen bar det av till idrott. Tillbaka hem och äta. Efter det till skolan och ha tyska (vi var hela två personer där, wow!) och till sist tillbaka hem!

Efter skolan sov jag middag... Så efter 4-timmars sovande är jag alldeles för pigg nu... Inte bra!
Fast egentligen gör det inget om jag går och lägger mig sent idag, jag har studiedag imorrn. Gött!
Har redan planerat att sova nästan hela dagen och när jag är vaken tänker jag bara chilla! För det har jag lust med! :)

Annars så är just nu energin på hög nivå, hjärnan är full av massa tankar (dock bra tankar, men med ett litet inslag av förviringar.) och glad är jag som vanligt... :)

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar