måndag 28 november 2011

Måndag igen.

Min helg har väl vart helt okej... Inte hänt så överdrivet mycket dock.

I fredags hade jag myskväll med familjen..
I lördags, var jag ensam... Jag brukar inte gilla att vara ensam och hatar tystnad. Så jag hade på hög musik, tvn och sånt där! Och för en gång skull åt jag pizza, jag äter typ aldrig pizza! Och vad tar jag då för pizza? Jo en med banan, pommes, kebabsås och annanas... Hmm, fick höra att mina smaklökar defenetivt inte funkar som dem ska?

I söndags, var jag på julskyltning... Gick väl mest dit för att jag vet att där kan man få tag i lite gratis glögg :D Och sen fick jag ju träffa Emmy och Bexx :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger högt med.. Jag är nämligen ensam hemma idag också..
Om ett tag ska jag ner och ta en fika med Silje!
Och senare i eftermiddag ska jag hem till källaren igen :)

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar