torsdag 17 november 2011

Vegetarian

Idag har jag vart vegetarian i 7 år! Jag kan redan nu erkänna att jag själv inte ens trodde att jag skulle kunna vara vegetarian så länge och jag tror att min familj och släkt defenetivt inte trodde att jag skulle klara det såhär länge.
Jag ska allt fira mina 7 år som vegetarian. Och jaa jag antar att jag firar mina antagligen ''fortsatta'' år som vegetarian?

Jag kommer ju inte ihåg hur kött smakar längre, men det finns faktist en ''köttprodukt'' som jag är sugen på... Och det är bacon, har vart i en vecka nu... Antagligen för att mina kära korridors kompisar ätit bacon ett par gånger och det luktar ju sjukt gott. Men jag skulle ändå inte kunna tänka mig att äta det. ;)

Hur jag ska fira vet jag dock inte, laga någon god vegetarisk mat? Dricka coca-cola? Kolla på musikaler?  Njaaa, kanske..

Ikväll ska jag förrästen spela bingolotto med två av mina korridors vänner (Josefina och Lucas).. Känns lite gammalt att spela bingolotto? Men vem vet, kanske blir det kul? ;)


Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar