tisdag 20 december 2011

En gladare dag...

Yeees, känner att jag faktist är lite gladare idag... Blev uppigad av att gå till skolan (hur många kan säga de?)...
Men visst finns det ''jobbiga'' kvar... Jag har bara puttat bort de en bit ifrån mig för tillfället..

Det är snart jul.... Julafton på lördag och sista dagen i skolan imorrn... Är jag glad över de? Njaaa, jag är ingen julmänniska (OMG, vilken grinchen jag är va!)... Gillar 1 december fram till 23... 24 skiter jag i! Och jullov, visst det är skönt att vara ledig... Men jag känner mig inte redo för att lämna källaren... Visst det är inte för en så lång tid egentligen, men det känns som att nästa gång jag kommer hit så kommer inget vara sig likt... Kan inte förklara varför...

Men visst det blir inte bara tråkigt att komma till gamla hemma heller! Kommer gå umgås med familjen och mina vänner där! :)

Just nu flyger det runt rätt många tankar i huvudet...
Ska jag tro på ''julmirakel'' som jag blivit tillsagd och anta att allt kommer lösa sig?
Vet inte om jag tror på ''julmirakel'', men drömma och hoppas kan man ju alltid!

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar