torsdag 29 december 2011

Torsdag morgon

Yeees, god morgon på er! (Och för alla som är morgonpigga och tycker att det är förmiddag, ni är inte riktigt goa!) ;)

Jag känner mig rätt duktig idag, har äntligen blivit färdig med sista matteuppdraget! Skönt att ha det överstökat!

Så vaknade hyfsat tidigt (för att vara jag...), tog mig en stor kopp kaffe och räknade lite matte. Mer än så har det inte hunnit hända denna torsdag...


Så kommer det hända något specielt senare denna torsdag då? Njaaa, jag vet inte riktigt...
Jag ska städa.... IGEN!
Jag städade mitt rum i tisdags, för jag täntke då slipper jag att ha så mycket att städa på fredag/lördag morgon... Så mitt rum var jätte fint i tisdags eftermiddag/kväll..
Men nu ska ni få höra, NÅGON HAR STÖKAT NER MITT RUM... För det kan ju inte ha varit jag själv?
För nu ser det allvarligt ut som att det vart en orkan på mitt rum!

Nej men allvarligt nu, jag visste att jag var rätt, nej förrästen inte rätt - jävligt, stökig! Men jag trodde faktist att jag i alla fall kunde hålla ordning på mitt rum i mer än en halv dag?
Jaja, vad kan man göra.., Det är bara att städa om det igen! :D


Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar