söndag 18 december 2011

Trött!

Yeees, vaknade ju som sagt på fel sida igår och var väl knappast jätte glad i början av lördagen...
Men sen fick jag besök av Silje! Man kan väl säga att hon räddade min lördag! :)
Jag slapp att vara ensam och jag kom på andra tankar och jag skrattade (åt allt, särskilt det tråkigaste skämten någonsin..)... Vi pratade en massa, kollade på massa film, skrattade, pratade och tramsade! :)
Så tack för att du räddade min helg, kära Silje.


Och så måste jag såklart berätta om min nya favorit pizza, som jag faktist gjorde alldeles själv ;)
*Ananas
*Banan
*Chili
*Oliver (siljes idé)
*Chilisås
*Chips
*Smarties
Och med mina hel konstiga smaklökar, så blev detta den absolut godaste pizzan jag någonsin ätit!
Haha, min smak är sämst! :D


Nu sitter jag här på mitt rum, visst är jag fortfarande lite halv depp, men det är bättre än i fredags dock.. Men ibland måste jag få ha en depp helg, för att ta tag i saker..
Och jag behöver ha en depp helg för att kunna uppskata dagarna när jag mår underbart mer!

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar