söndag 29 januari 2012

Efter en helg i gamla hemma.

Yees, det är söndag och jag har precis kommit tillbaka till min källare.

Åkte ju till gamla hemma i fredags.
Fredagen: hände egentligen inte så mkt, hade väl lite myskväll med familjen :)
Lördagen: Först blev det ett släktkalas...
                 Sen på kvällen blev det pizzadejt med Silje! Hur gött hade inte vi det?!
                 Diskuterade allt och inget på samma gång ;)
                 Sen fortsatte vi hem till mig, där vi satt och skrattade och flummade i princip hela natten!
Idag: Har egentligen gjort så mycket idag heller, slappat. Pluggat lite. Umgåts med familjen. Och åkt  tillbaka till källaren.

Nu resten av dagen/kvällen måste jag antagligen ta tag i lite plugg, USCH! Så därför har jag bestämt mig för att dricka KAFFE! :D
Vad vorre en plugg dag/kväll utan kaffe, seriöst?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar