måndag 30 januari 2012

Kväll.

Yeees, här sitter jag och är långt ifrån trött. Men så går det när man sover på dagarna, då är man pigg på kvällarna, SKYLL DIG SJÄLV!
Och jaaa, jag skyller inte på någon annan, det här är helt och hållet mitt fel. Det finns ingen som säger till mig ''vänd på dygnet!'' eller ''NEJ GÅ INTE OCH LÄGG DIG''.. Och det säger jag absolut inte heller!

Jaja, man får helt enkelt passa på att göra lite nytta när man är vaken och pigg då?

Fick för mig att göra jordnötssås förrut, eftersom att jag var så grymt sugen på detta, och den som man köper färdig i affären är inte särskilt god... Den funkar, men den man gör själv blir godare. Även fast den man gör själv inte ens kommer i närheten av att vara så god som den man får på asiatiska resturanger... Men hallå, det kan man ju fan inte förvänta sig?! ;)

Snabb fakta, när jag är i köket, är det kaos. Nej jag överdriver inte. Jag är inte bra på att laga mat, eller jag är inte inte bara bra. Jag är pissigt dålig på att laga mat.
Men ibland blir det åtminstone ätbart, det blev det idag!
Även fast jag sprang runt i köket och då och då utropade ''OH NEJ, nu blev det inte bra''.... Men min jordnötssås blev högst ätbar och jag är nöjd! :)
Detta åt jag då i ett korvbröd, konstigt att ha jordnötsås i korvbröd? Kanske det, men inte orkar jag väl stå och koka ris när jag precis lagat mat?!

Känner att jag babblade (inte pratade,utan babblade) lite mycket nu..Fast egentligen är inte det sant, för jag skrev babblade ju... Alltså ''skabblade'', i för sig lika illa, men inte samma sak.. ;)

Jaja, det får bli nog av skabblande idag/ikväll...
Men märkte nyss, fan vad skönt det är att bara få skriva utan att tänka, inte för att jag säger att jag brukar tänka märkbart mycket (i alla fall inte i ''smarthetens tecken'').
Så det lär bli mer skabblande här framöver, ÄLSKA DET eller hata det. Det är ett fritt land, så ditt val...

Neej, nu får jag fan sluta!
Harre gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar