torsdag 19 januari 2012

Torsdag.

Gooooood Morgon!
Jag är rätt pigg idag (igen). Eller jag har lite blandade känslor, jag är nervös, yrvaken, flummig, glad, lite stressad, förrvirrad och sånt där. Men varför bara känna en känsla när man kan känna dem alla på en och samma gång?

Vaknade av att jag drömde jätte konstigt... Hade gärna försökt förklara drömmen, men det är lite svårt i skrivna ord.. Den var inte så jätte trevlig, men det var liksom ingen mardröm, den var bara konstig!

Idag har jag en enda lektion, hur onödigt känns det inte att gå till skolan och ha tyska i en timme och sen gå hem igen? Jag skulle faktist vilja ha en vanlig skoldag någon gång... Bara för att testa hur det kändes nu igen.. ;)

Sen i eftermiddag har jag matte munta, det är där den nervösa känslan kommer från, tror jag. Jag är faktist rätt nervös, att jag ska flumma ut, eller få hjärnsläpp eller något.. Men jag försöker tagga till lite nu! ''TAGGA TAGGA TAGGA''.
Försöker se det possetivt, när jag gjort min mattemunta så är jag färdig med matten för gymnasiet! :D
Och då ska jag fan fira! (Om jag nu inte får F, då vorre de lite dumt att fira va? Men det hoppas jag inte att jag får)..

Jaja, nu ska jag väl ta och plugga lite, lite matte och sen försöka slappna av! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar