onsdag 22 februari 2012

Barnslig humor?

Borde man börja fundera på om man har lite för barnslig humor när man går på bio och man är äldst där?
Och dessutom är en av de som skrattar mest under filmen?

Jag och min bror var och såg Sean Banans film....
Och till mitt försvar så tyckte jag egentligen inte att filmen var så bra...
OCH VADÅ TILL MITT FÖRSVAR?! OM JAG HADE GILLAT DEN HADE JAG VARIT STOLT JU!

Men den var ju underbart rolig!
Och jaaa, jag vet...
''FY VILKEN DÅLIG HUMOR DU HAR, HANS HUMOR ÄR SÅ TRÅKIG OCH UTTJATAD JU! DET ENDA HAN SÄGER ÄR RUUUUUUUUUMPA!''
Jaaa, men vet ni vad jag har dålig humor och ÄLSKAR DET!

Jag är grymt lätt road och tycker att det är underbart!
Detta gör att jag skrattar väldigt ofta och vem tackar nej till att få skratta lite?
INTE JAG I ALLA FALL!

Nu har jag alltså kommit fram till att jag inte har för barnslig humor!
Jag har en underbar humor, den kanske inte är ''perfekt för min ålder''..
Om det nu finns en humor som är ''perfekt för en viss ålder''. NEJ DET GÖR DET INTE!
Men jag älskar min egen humor!

Jag älskar att ingen annan utom jag skrattar åt mina skämt.
Jag älskar att jag kan skratta åt samma saker som en 5-åring.
Jag älskar att jag kan skratta åt allt som absolut egentligen inte är särskilt roligt.
Jag älskar att jag skrattar så pass ofta som jag gör
FÖR DET ÄR UNDERBART ATT SKRATTA!

Bra nog så råkar min bror ha exakt lika ''dålig'' och barnslig humor som jag. Så vi satt båda två och gapskrattade lite för högt åt de lite för dåliga skämten!


LÄNGE LEVE DÅLIG HUMOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar