måndag 6 februari 2012

Hemma i källaren igen!

Yeees, efter en helg i gamla hemma är jag ännu en gång tillbaka i källaren!
Helgen har väl vart lite sisådär va? Den har vart fylld med massa tyska plugg och så råkade ju jag bli lite sjuk också... Och det gillas inte!
Mår dock mkt bättre nu och jag känner att jag pluggat färdigt för dagen!Så nu ikväll blir det bara att chilla tror jag..
Ska försöka komma i säng i tid, har tyska munta imorrn vid 8.30. Just nu är jag inte ett dugg nervös och känner mig snarare TAGGAD!! Jag vill bara ha den gjord antar jag.

Fast vad jag ska göra resten av kvällen har jag inte en anning om... Se film? Leka datanörd? Gitarr? Gå och lägga mig? Dricka kaffe?
Jaaa, världen är full av alternativ! Tror dock jag håller mig inne ikväll, lite för kallt för att jag ska ens tänke tanken om att gå ut... Nej inomhus it is!

Jaja, vad det än blir så blir det säkert bra.. Och om det inte blir bra så slutar jag ju med det och gör något annat istället?

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar