onsdag 28 mars 2012

Dålig dag

Jag har sagt det förrut, men jag säger det igen: "Man måste ha dåliga dagar för att kunna uppskatta de bra dagarna"

Jag mår för tillfället inte särskilt bra. På grund av många olika orsaker, som jag inte orkar ta upp här och nu.
Jag har ingen ork till att göra i princip något.
Jag sov bort hela dagen igår - därför sov jag dåligt inatt. Inte så konstig.
Och därför har jag vart trött idag istället. Men jag försöker hålla mig vaken till i alla fall 10-tiden. DÅ kan jag sova hela natten och ha ett "normal" dygn.

Så nu tänker jag titta på en barnfilm, eller så tänker jag läsa en bok. Har dock inte så många böcker att läsa här, och biblioteket är stängt..
Fast jag har "Romeo och Julia" här.. Den tänker jag börja läsa om. IGEN! Den kan jag läsa hur många gånger som helst.

Håller tummarna för att jag ska må lite bättre imorrn!

Harre gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar