lördag 24 mars 2012

Det är rätt kul att vara en bitchig och bitter tjej ibland!

Har ni någonsin kännt er sådär lite bittra och bitchiga så ni gör något lite halv tarvligt bara för att ni tyckte att det var kul?

Det jag gjorde jag nyss. Jag borde skämmas men, njaa, jag tyckte faktiskt mest bara att det var rätt kul..
OH WHO'S A BITCH?!

Till mitt försvar jag hade vart på dåligt humör hela dagen idag!

Jag var uppe i affären för att köpa lite gott tills ikväll, jag tänkte vara lite godisgris idag!
OCH JA! Jag kör fortfarande på det gammla som föräldrarna lärde en när man vara lite
"MAN FÅR BARA ÄTA GODIS PÅ LÖRDAGAR! LÖRDAGSGODIS HETER DET FAKTISKT!"

Så grinden var öppen (det är liksom en grind precis vid källaren som bara vi har nycklar till + ett fåtal till?)..
Så ett par killar cyklade fram och tillbaka. Och upp och ner från den lilla ''backen'' som grindne typ gränsar till..
Och så såg jag att det var samma killar som konstant cyklat fram och tillbaka där även igår när jag satt och läste ute.. DEM STÖRDE OERHÖRT!
Så jag tänkte "HAHA, NU SKA DEM FÅ"...

Jag stängde grinden.. Log med dem. Och sa "Hejsan"..
Sedan gick jag in, hörde hur de argt cyklade iväg och började GAPSKRATTA!

OOOH, I'M BITCHIG AND I KNOW IT?
Men jaja, jag hade kul i alla fall!

Hade du PMS eller?
NEJ! HÖR OCH HÄPNA, JAG GJORDE NÅGOT BITCHIGT UTAN ATT PMS!

Men vet ni vad mitt humör som inte var på topp innan idag bara *BAM* blev bäst.
Nu sitter jag och är på riktigt bra humör! :)

Sorry killar, hoppas ni hittar ett lika roligt ställa att cykla, fram och tillbaka på!

Harre gött!
Mina damer och herrar - det var såhär bitchen såg ut när hon utlevde sin bitterhet/bitchighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar