fredag 16 mars 2012

Duktig, övernergisk och sämsta humorn någonsin?

Idag känner jag mig rätt duktig!

Gick upp klockan 7 imorse!
''Men 7, det är ju inte så himla tidigt?''
SKIT PÅ DIG, 7 ÄR JÄTTE TIDIGT!
I alla fall om man är en latmask och heter Jasmine!
Sen kan ni aldrig gissa vad jag gjort sen jag vaknade, jooo pluggat...
HUR DUKTIG FÅR MAN VARA?!
Jag känner mig faktiskt riktigt stolt, och så känner jag att nu tänker inte jag plugga mer på ett bra tag!

Har pluggat religion och i slutet märkte jag att jag blev mer och mer oseriös och antagligen var jag lite övertrött också..

För hör här: Jag satt och läste i religons boken.. Jag kom till ett asvnitt som hette ''Sex saker en muslim bör föja''. Jag läste helt normalt (så normalt som jag kan då) vidare. Tills jag kommer till meningen:
''Alla muslimer bör tro på sex saker, enligt trosartiklarna'' och jag börjar gapskratta...
OM DU INTE FATTAR VARFÖR TÄNKER JAG INTE ENS FÖRSÖKA FÖRKLARA!
Så här satt jag ensam hemma och gapskrattade för mig själv, neej jag har inga problem..
JASMINE! DET ÄR FULT ATT LJUGA!

Nu sitter jag här och övertrött, skrattar åt allt, lyssnar på lite underbar musik och tänker dricka kaffe..
Vilket i för sig inte är så smart, för jag kommer ju bli ännu mer enrgisk om jag dricker kaffe.. ''Så drick inte kaffe då?'', kanske du tänker.
Äsch, det tänker jag göra ändå, jag är ensam hemma så jag kan göra vad jag vill!!! :D

Ikväll åker jag till skåne. Så snart måste jag packa tror jag!

Jag tänker avsluta med världens sämsta skämt, som jag suttit och gapskrattat åt ett tag (väldigt länge) nu.. ''VART KAN MAN KÖPA BILLIGA KOR?.............KOREA!''
Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar