lördag 24 mars 2012

Hur man blir på bra humör, när man vaknar alldeles för tidigt!

God morgon..
Eller jag har ju vart vaken ett hyfsat bra tag, så vet inte om jag kan säga ''God morgon'' längre?

Jag vaknade tidigt och kunde verkligen inte somna om..
Jag har välrden sämsta morgon humör, så jag vaknade sur och var arg. På ALLT!

Men jag tänkte ''äsch, inte ska jag ligga och sura i min säng hela dagen''..
Så jag gav mig upp. Drack en kopp kaffe och bestämde mig för att kolla på ''Bröderna Fluff''.
OCH GISSA VAD... JAG BLEV PÅ BÄTTRE HUMÖR, NÄSTAN DIREKT!

Det är så dåligt att det blir bra.
NEJ JAG HAR INTE DÅLIG HUMOR..

Kom även på en trevlig sak med det hela.
Det ger mig först och främst minnen om när jag glodde på det när jag var liten.

Och då kom jag även på att jag tycker att det är roligare och skrattar mer åt det nu, än vad jag gjorde när jag såg det när jag var liten..
MEN DET KAN JAG LEVA MED!

Och till sist så fick det mig att vilja se mer.. Eller att se typ Dr.Mugg eller Hem till Midgård - eller något liknande.

Så se upp - IDAG HAR JAG RIKTIGT DÅLIG/LÅG HUMOR!

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar