onsdag 14 mars 2012

Idag tänker jag inte vara ''Bitter Jasmine''

Jag brukar alltid ge intryck av att vara lite bitter när jag skriver här.
Så är egentligen inte fallet, jag är nästan alldrig bitter, jag är snarare alltid glad.
Att jag sedan ger intrycket till att vara en bitter kärring är en annan sak.

Men idag kommer jag inte skriva som en bitter kärring... ''VA?! ÄR DU SJUK JASMINE?!''
Nej, jag är inte sjuk, mår oerhört bra istället!

Jag fyller 17 idag!
Jag tänker börja med att säga: FAN VAD GAMMAL JAG ÄR!
Jag känner mig inte riktigt som 17... Vissa dagar känner jag mig som 5 ungefär och andra dagar känns det som att jag är en 80 årig tant/gubbe!

Jag tänker även säga att jag inte tycker att det är viktigt att fira sin födelsedag och presenter tycker jag är jobbigt att få.. En kram och så är jag nöjd!
MAN SKA INTE UNDERSKATTA KRAMARNAS KRAFT!
Men såklart blir jag ju glad när människor tar sig tiden, orken och kommer ihåg att lilla jag fyller år.

Min dag var så pass underbar, för att ett par underbara människor faktiskt då tog sig tid och önskade mig ''Grattis''.. Aaaw, sötnosar de är va! :)

Fick en fin mjölkfri tårta av Amanda. Det var nog den finaste tårtan jag fått, någonsin!

Sedan fick jag massa Grattis av alla mina små pussgurkor, som jag bara älskar helt enkelt!


Och min söta familj dök upp i källaren och överraskade mig.
Låg och vilade när det knackade på dörren. Jag skriker surt ''JA?!''... Ingen kommer in, så jag går upp och öppnar dörren och *BAM*, där stod mamma, pappa och David! :)
Fika och en present hade det med sig också!



Tack alla underbara människor som la ner ork och tid på min födelsedag! :)

Jag tänker nu avsluta min födelsedag med en barnfilm och mys!

Harre gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar