fredag 23 mars 2012

Inte ska du sitta inne och ruttna, solen hälsar ju på!

Igår levde jag nästan ute, helt och hållet!
Jag blev så lycklig över att solen var framme och besökte.
Att himlen var helt klar blå och att det var varmt ute.
DET ÄR VÅR!

Så det blev en promenad på morgonen.
Jobbigt nog så lyckades jag gå vilse.. Det är rätt pinsamt eftersom att det allvarligt talat borde vara omöjligt, OMÖJLIGT,  att gå vilse i den lilla byhålan som jag då faktiskt bor i.
Jag bara gick helt i mina egna tankar och märkte plötsligt att ''Oj, här har jag nog inte vart förrut''...
Jag försökte komma på hur jag möjligtvis kunde förklara vart jag var om jag var helt borta.. Kollade mig omkring och kom på att det enda jag kunde säga om jag var helt lost var:
''Jaa, alltså det är massa hus här.. Och en vägen är asfalterad.. Ehm, jaaha - vart är jag då?''
HJÄLP, VAD LÄSKIGT HITTADE DU TILLBAKA SEN?!
Tyvärr, neej jag är fortfarande ute och letar efter min källare.
SKICKLIGT FÖRRVIRRAD... MEN STOLT SKICKLIGT FÖRRVIRRAD!

Sen, när jag äntligen hittat tillbaka igen då, så vart jag tyvärr tvungen att sätta mig inne och plugga lite på datorn först.
Men sen gick jag ut - åt min lunch.. Satt ute och pluggade lite.
Sen bestämde jag mig för att sitta ute och läsa - det finns ju inget bättre än att sitta ute i solen med en bra bok?
EN NATURLIG NÖRD?


Kommer antagligen spendera det mesta av den här fredagen ute också!

Nu tänker jag vara lite av en gammal tant och säga:
NÄR DET ÄR FINT VÄDER SÅ SKA MAN PASSA PÅ ATT VARA UTE! INTE SKA MAN SITTA INNE OCH DEGA!

Nej man får såklart sitta inne om man vill det - OM NI VILL SITTA INNE OCH RUTTNA SÅ ÄR DET ERT VAL!
Nej, jag dömer absolut inte!

Harre gött!

2 kommentarer:

  1. Heej! snygg blogg tjejern! :)
    Kolla gärna in min blogg: www.denelin.bubbleroom.se
    // Elin

    SvaraRadera
  2. Kvinna jag tro att jag är förälskad, liksom du skriver så bra och söt är du också. Haha no homo, om du förstå vad jag menar.
    Tack för att du läser min blogg och jag kommer absolut fortsätta följa din !! :-)
    Hoppas att allt är bra med dig!

    SvaraRadera