torsdag 3 maj 2012

I don't stop when 'm tired. I stop when I'm done.

Idag är ungefär som igår. Jobbig.

Just nu är det inte lätt. Jag är trött.

Just nu känner jag mig så väldigt ensam. Ingen förstår.

Just nu känner jag att jag inte orkar. Jag är orklös.

Just nu skriker de ätstörda tankarna för att överrrösta mina friska tankar.


MEN JAG SLUTAR INTE FÖR ATT JAG ÄR TRÖTT.
JAG SLUTAR NÄR JAG NÅTT MITT MÅL.


Så snälla, eller snarare inte så snälla, ätstörda tankar:

HÅLL TYST!
DRA!
LÄGG ER NÅGON STANS OCH DÖ!


Bloggar lite senare när jag är på bättre humör.

KRAM!

4 kommentarer:

  1. En liten vän.3 maj 2012 kl. 16:52

    Det är bra! Fortsätt tänka så. Ta död på dina ätstörda tankar, för du är bättre än dem.
    Massor av kramar!

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack så mycket!
    Jag hoppas tankarna kan lämna dej snart, det är jättejobbigt dom dagarna som hela hjärnan fylls av dessa tankar konstant.
    Men du är så stark så bara håll ut! <3

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja verkligen!! Så sann. Kram på dig!

    SvaraRadera