lördag 23 juni 2012

Hemma igen plus.. Dag 5 och Dag 6

Hade en underbar midsommar med mina goingar!

Lite ångest kring maten blev det tyvärr, jag har ätte svårt med midsommar mat och att äta med så mycket annat folk.

Jag åt nog inte direkt som jag "Borde" enligt matlistan...

Men jag mådde annars bra och hade sjukt kul :)

Dag 5 - Mitt största misstag.

Att  jag lät min ätstörning styra och kontrollera mig och mitt liv så pass länge som jag gjorde.
Att jag inte tog hjälpen direkt, utan vägrade erkänna för mig själv och andra.
Att jag slutade äta helt.
Min ätstörning helt enkelt.


Dag 6 - Min favoritplats.
Jag har inte direkt någon favorit plats, kan jag inte säga.


Men i naturen älskar jag att vara.
Så jag säger att min favoritplats är - Naturen.



Hoppas ni alla hade en underbar midsommar.

KRAM! 



2 kommentarer:

  1. Tror jag såg dig på midsommar! Var du på Öland i Köpingsvik? :D
    Jag vinkade, men jag tror inte du såg (plus att du inte vet vem jag är..) och jag vågade inte springa fram och hälsa.

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Härligt att du hade kul och mådde bra iaf! =)

    Det tycker jag absolut du ska göra! Det är jättegott! och så är det ju lite kul att ha gjort sin egen müsli med, att få välja själv vad den innehåller ;)

    SvaraRadera