söndag 24 juni 2012

Svar på några kommentarer.

Anonym.
Din blogg är jätte fin, och jag är ganska säker på att du kommer att bli frisk! Men jag undrar, vad har du för inställning till bantning? Har du själv någon gång under din "ätstörningstid" testat någon diete/bantningsmetod?

Svar
Tack så mycket fina du :)
Jag har en väldigt dålig inställning på bantning! Jag läste en gång en väldigt smart sak:
"Om våra bantningmetoder skulle fungera, så skulle vi inte behöva komma på nya hela tiden".
Jag gick aldrig på någon direkt diet, men mitt syfte var ju inte heller att gå ner i vikt.. Däremot så läste jag mycket om mat/maträtter och jämförde olika produkter. Men aldrig någon diet nej.

Anonym.
Måste fråga, nyfiken som jag är, är personen du saknar en pojkvän? Eller åtminstone någon du kanske är lite kär i?

Svar.
Nej, jag har inte en pojkvän och är heller inte kär på det sättet.
Jag älskar många personer, men jag är inte kär - nej.

Tove.
Tror jag såg dig på midsommar! Var du på Öland i Köpingsvik? :D Jag vinkade, men jag tror inte du
såg (plus att du inte vet vem jag är..) och jag vågade inte springa fram och hälsa. Kram <3


Svar.
Ja, då kan det varit jag, jag var där :)
Hade jag sett dig vinka, så hade jag såklart vinkat tillbaka (även fast jag inte hade vetat vem du var). Ohh, vad synd, såklart hade jag bara blivit glad om du sprang fram och hälsade.
Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar