söndag 1 juli 2012

Hemma igen! Slänger in några svar på kommentar!

Jag är hemma igen!

Och visst har jag haft det  mysigt och fint  med min underbara vänner i göteborg!
Promenad i Haga.
Shopping i  8 hela timmar.
Mys.
Och massa flumm :)

Det har gått bra, med små undantag.
Jag bröt ihop i fredags efter resturang besök.
Jag bröt ihop i ett provrum.
Och jag bröt ihop inne på toan några gånger.
Gråt, skakat och inte vetat vart jag skulle ta vägen

Men annars har jag bara haft det underbart :)
Och en dag ska nog jag klara av resan utan att behöva bryta ihop också!

Anonym
Ha så kul i Göteborg! Jag tror jag såg dig på stan för nån dag sen :) Kram<3

SVAR!
Tack!
Blev lite nyfiken, såg du mig i Kalmar då? :)
Kram <3

Jen.
känner du dig friskare i tankarna efter att du gått upp några kilo? Tycker du att du ser smalare ut nu, trivs du bättre i kroppen nu? Svara om du vill :)

SVAR!
Jag känner mig friskare i tankarna nu än för ett par månader sedan, ja. Jag har dock och tyvärr fortfarande mycket ätstörda tankar, men jag hoppas och tror att det kommer bli bättre längre fram. När jag nått en mer "normalvikt" och även har kommit längre in i min behandling.
Just nu har jag haft en dålig och jobbig period och därför inte kännt mig smalare och inte trivts så bra i min kropp, men det var lite bättre för ett par veckor sedan.
När jag var helt inne i ätstörningen var det dock värre än nu.
Jag hoppas att även det här kommer bli bättre lite längre fram.
Jag vill kunna trivas mer i min kropp och acceptera den mer än nu! Och definitivt visa den mer respekt än nu!
Kram!


2 kommentarer:

  1. Okej bra. Skönt att höra att du får hjälp efteråt också. Så du inte behöver kämpa helt själv!!<3

    KRAM<3

    SvaraRadera
  2. kämpa på, och njut av dina framsteg och reflektera och tänk om när det blir snedsteg :)
    kram

    SvaraRadera