måndag 13 augusti 2012

Don't be afraid to show your true colors

Beauty is not about looks, makeup or clothes.
True beauty comes from being yourself, the more you show who you really are the prettier you get.




Jag är lika vacker på en bild tagen mitt i natten med håret ruffsigt och ansiktet osminkat!
Jag är jag, oavsett om jag är sminkad, oavsett vilka kläder jag har och oavsett vilken frisyr jag har.
Jag är jag. Jag är Jasmine.
Och jag är vacker och värd att älskas!
 
Det är ni med, glöm aldrig det!
Kram!
 

2 kommentarer:

  1. Berätta om dig själv när du var liten!
    Och gör fler videobloggar. SNÄLLA!!

    SvaraRadera
  2. Men klart du är lika vacker mitt i natten som mitt på dagen då du är sminkad och fixad. För det är inte ditt smink som är vackert, det är du Jasmine. Du är du och DU är vacker <3

    SvaraRadera