lördag 4 augusti 2012

I am definitely not the same young broken girl I used to be.

Jag känner mig gladare. Starkare. Vackrare. Vädefullare. Modigare.
Livet ser ljusare, finare och vackrare ut.

Det känns som att jag verkligen är på väg åt rätt riktning nu!
 Jag för ca 2 år sedan!

 Jag för ca 1 år sedan!

 Jag för 7 månader sedan!

Dagboksanteckning från 7 månader sedan
"Ätit för mycket. Alldeles för mycket. VARFÖR MÅSTE JAG ÄTA SÅ MYCKET?!. När jag åker tillbaka till källaren, ska jag bestämma själv igen. Då ska det bli ändring på det här. HATAR jullovet!"


 Jag för 5 månader sedan.


Dagboksanteckning från 5 månader sedan:
"Åkte tillbaka till källaren idag. Mår fortfarande inte så bra.. Har inte gjort det i helgen heller. Kommer jag någonsin att göra det?
Hur jag än gör, så kommer det aldrig att vara bra. Jag hatar mig. Jag hatar det här.
Nu tänker jag inte äta. Aldrig mer. Inte i hela mitt jävla liv.
Jag måste träna, kunde inte göra det i helgen. Jag orkar inte. Jag vill inte. Men jag måste."


 Jag för 4 månader sedan.


Dagboksanteckning från 4 månader sedan:
"Jag mår piss. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte äta. Jag försöker. Men det går inte! Vad har hänt?
Det är kaos i mitt huvud just nu. Kaos!
Varför kan ingen se att jag behöver hjälp? Varför hör ingen när jag skriker efter hjälp? Varför ser inga mina tårar?"


 Jag för 3 månader sedan.

Dagboksanteckning från 3 månader sedan:
"Vart ska jag ta vägen? Vad ska jag göra? Vill inte. Ingenting vill jag längre."

 Jag för 2 månader sedan.

Daboksanteckning från 2 månader sedan:
" Jag orkar inte mer. Jag vill gråta. Jag gråter. Jag bryter ihop. Ångesten är stark. Pannik i hela kroppen. Jag är så jävla misslyckad. PÅ all jävla plan.
Jag är ensam. Vill försvinna"

 
 Jag för 1 månad sedan.


Dagboksanteckning från 1 månad tillbaka:
"Det borde gett mer resultat på vågen nu. Jag borde gått upp mer i vikt. Hon (min behandlare som jag inte tänka skriva namnet på) säger att hon tycker det behövs mer näringsdrycket. JAG HATAR HENNE!
Men framför allt hatar jag mig själv och min kropp. För att den inte gått upp mer. Men på samma gång hatar jag den för att den är för fet.
Hur sjukt är inte det?! Jag är fan helt jävla dum i huvudet.
JAG SKA och JAG VILL bli frisk!!! Jag hatar dig jävla anorexi!"

 
 Jag igår!

JAG MÅR SÅ MYCKET BÄTTRE NU!!

Om jag kan komma så här långt. SÅ KAN ALLA DET!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar