måndag 6 augusti 2012

Svaren på era frågor - Allmänt. (Del 1)

Allmänt

Hur lång är du?
Svar - Jag är 162 cm kort!

 Och en fråga jag vill ställa men tycker är lite pinsam att ställa ;) Har du pojkvän?
Svar - Äsch! Inga frågot är pinsamma! Och nej jag har inte någon pojkvän!

Vilken är din favoritfilm?
Svar - Oj vad svårt. Jag får nog säga. Across the universe. Hair. Moulin Rouge. Och The boat that rocked i så fall! (Som ni ser, jag är mycket för musikaler!)

Din favoritbok?
Svar - Älskar Romeo och Julia. Har läst den ett antal gånger, både på svenska och enegelska.

Jag tror att jag läst förrut att du spelar gitarr, gör du det?
Svar - Japp, jag spelar gitarr!

Gillar du kramar? Om jag träffade dig och sa hej, skulle jag då få en kram? ;)
Svar - Jag älskar kramar, bland det underbaraste man kan få av någon annan ju!
Nej, du skulle få två! ;)

Hur kan du vara så underbar? Motiverande. Peppande. Glad. Söt. Är du perfekt eller något??????
Svar - Tack. Men nej, jag är verkligen inte perfekt. Och det är jag glad för!

Har du något husdjur?
Svar - Jag har en liten hund (en jack russel) som heter Blondie. Och en papegoja som heter Ariel.

Vilka länder har du varit i och vilka länder skulle du vilja besöka?
Svar - Jag har varit i Makedonien, Turkiet, Tunisien, Polen och sen även Danmark.
Jag skulle vilja besöka England, Skottland, Irland, Sydafrika och Italien. Och säkert massor av andra länder också! ;)

Hur gammal är du?
Svar - 17 år gammal eller 17 år ung (beroende på hur man ser det).

Du verkar vara en så snäll person, är du det?
Svar - Svårt att svara på den frågan själv. Men ja jag tror jag är en rätt snäll person.

Är det lätt att bli vän med dig?
Svar - Jo det är det nog. Jag är rätt social av mig. Så hyfsat i alla fall :)

Vad skullde du vilja jobba med när du växer upp?
Svar - Vet inte exakt vad jag vill jobba med. Men jag vill i alla fall hjälpa andra människor. Vi får se på vilket sätt

Är du alltid så glad och energisk som du verkar i dina videoinlägg?
Svar - Haha, nja inte alltid. Men nu mera har det blivit oftare! Har jag bra dagar är jag så glad och energisk!

Du bodde själv ett tag va?
Svar - Jo, jag bodde i en studentkorridor. I en källare. Men det bodde ett par andra där också.

Röker du?
Svar - Nej.

Vilka är dina närmaste vänner?
Svar - Min närmaste vänner är Rebecka, Silje, Emmy, Rebecca och Adrian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar