onsdag 12 september 2012

Berättar om min älskade partner.

Jag har gått och blivit kär.

I en kropp. Inte vilken kropp som helst.. MIN KROPP!
OH DAMN I LOVE IT!

Jag gillar min kropp från topp till tå.

Jag gillar min lilltå, för den är liten och söt.
Jag gillar mina fötter - trots att dem luktar allt annat än gott.
Jag gillar mina ben - utan dem hade jag inte kunnat gå.
Jag gillar min rumpa - skön att sitta på, den är sexig, stor och lite, vacker, underbar och grr! Så det så!
Jag gillar min rygg - jaa det gör jag!
Jag gillar min mage - för den är så söt. För den är så mjuk och söt. Om jag bar nådde skulle jag pussa den varje dag.
Jag gillar mian bröst - döpta till Biggan och Bettan. Stora är dem inte, men ändå!
Jag gillar mina armar - för daaaamn dem är biffiga.
Jag gillar mina händer - dem är små och be-händiga..
Jag gillar min hals - trots att det inte är en giraffhals
Jag gillar mina tänder - dem är sådär charmigt gula
Jag gillar mina kinder - brukar nypa själv i dem
Jag gillar min näsa - fylld med snor eller inte
Jag gillar mina ögon - dem sitter liksom bra där dem sitter! Och när man stirrar in dem kan man se att jag är lite sjuk i huvdet. Gillas!
Jag gillar min panna - den är fylld med mina vänner, mina finnar.
Jag gillar mitt huvud - för där inne någonstans väntar en hjärna för att få visa sig!
Jag gillar mitt hår - trots att det inte vill som jag vill.

Så ja, hur skulle jag inte kunna älska den?
Är man ensam så får man tager vad man haver.
Tur att man har en så fin lite kropp då!

Känner att jag inte riktigt är på humör för att vara seriös och normal idag. Inte alls faktiskt!

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg!! Tycker din blogg är väldigt bra och du verkar vara en superhärlig tjej! Du är målmedveten, modig och vacker!!

    SvaraRadera
  2. Inget fel alls med att inte känna sig på humör för att vara seriös och normal. Jag är äldre än du, och jag tror aldrig att jag någonsin har varit på humör för att känna så ;) Ta hand om dig!

    SvaraRadera