måndag 3 september 2012

Ett kort inlägg med små svar på kommentarer.

Maja
Har du instagram? Och i så fall vad heter du där, jag skulle vilja följa dig!! :D

Svar
Ja, efter en massa tjat så skaffade jag till slut instagram. Jag heter: barfootedme
Följ på om du känner för det ;)

Anonym
Jag vill se ut som dig! Hur gör du för att se ut som du gör? Du är vacker!

Svar
Varför se ut som mig, när du kan se ut som dig?
Du är vacker på sätt som jag aldrig kan vara vacker på - Kom ihåg det!

K
Bara jag som vill veta lite mer om Jasmine? Lite mer smaskiga detaljer om henne? ;)

Svar
Nej det vill ni inte! Jag är inte så intressant! ;)


Anonym
Riktigt bra snackat. :) Menar det här absolut inte som kritik men kanske ett litet tips. Musiken i videorna är lite för högt. Det är svårt att höra vad du säger då och om man höjer volymen så blir musiken bara högre och man hör dig nästan ännu sämre. Mindre musik, mer Jasmine.

Svar
Tack för dem fina orden.
Ska tänka på det. Det är mer för att jag inte riktigt tycker om att höra min röst, så då har jag satt upp musiken. Men ska tänka på detta nästa gång :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar