tisdag 30 oktober 2012

Har du något att säga om min kropp, min vikt eller mitt bmi - hey FUCK YOU!

Jag blev rätt sur.

Oavsett vilken vikt eller vilket bmi (vilket förövrigt är världens mesta idiotiska siffra och ja, den kan kyssa min röv) jag har - så är jag precis lika bra ändå. 


 KAN VI SNÄLLA BÖRJA SE VÄRLDEN OCH MÄNNISKOR MED STÄNGDA ÖGON?!
 För det är först då vi äntligen kan få se personer för vilka dem verkliga är.
Jag är inte en vikt eller ett bmi! Jag är inte någon siffra?! Och man kan inte sätta ett värde på mig genom en siffra!

 Så om jag äter ordentligt och ger min kropp vad den behöver, så har jag all rätt att ÄLSKA min kropp.
Och det tänker jag fortsätta göra!

Så du som har något att säga om min vikt, min kropp eller mitt bmi.
Hey - Fuck you!



Annars så har jag haft en underbar dag i malmö idag, haft skit kul! :)
Shopping och flumm, gillas!
Och, jaa jag köpte en tröja bara för att min mamma tyckte att den avr oerhört ful.
Och jag hittade en BATMAN TRÖJA!!! Yeees, den nördiga flickan inom mig hoppade av glädje ;)

Kramar på er!

2 kommentarer:

  1. shoppade du på Emporia? det nya gigantiska shopingcentret i malmö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det gjorde jag faktiskt inte. Tog en runda i stan och på triangeln. Det var lite för fullproppat där ^^

      Radera