torsdag 22 november 2012

Det där med "Twilight" och vampyrer...

Jag har löst vampyr problemet!
Jag vet hur vampyrer och människor ska kunna leva sida vid sida i harmoni!

Vampyrer vill ha/behöver blod, eller hur?

Ja men som jag ser det så finns det varje dag kvinnor där ute i världen som blöder naturligt!

Och så alla Twilight fans där ute - som står på Team - "Mr sexy vampire man"..
Dem vill väl ha en hunkig vampyr att ha lite kul med?

Så raggnings replik till er:
"Tjena, jag blöder i minst 5 dagar.. Ska du hänga med hem till mig eller?"

Och *BAM* där har ni vunnit en vampyr, för ett tag i alla fall. Ni kan ju få dem en gång i månaden i alla fall. GRATTIS!
Där har ni hittat er en sexig tampong.


PALSTERNACKA MED PASTEJ... VILKEN GREJ.


2 kommentarer:

  1. 1. HAHAHA`! Så sjukt bra du är!
    2. Fan vad du är söt, ge mig ditt utseende!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAH! Klockren Jasmine!

    SvaraRadera