söndag 11 november 2012

Rädslor är till för att övervinnas! (Nummer 3)

3. 3 fears.
    3 rädslor
 
 
SPRUTFOBI.
Jag har haft sprutfobi sedan jag var liten och såg min lillebror få ett blodprov och svimmade (var nog runt 4?) och var avsvimmad ett bra tag tror jag.
 
FJÄRILAR.
Jag är rädd för fjärilar, tycker dem är skit läskiga!
Inte en anning om varför. Och dem flesta brukar säga "Men fjärilar är ju så fina".
MEN NEJ!
 
ATT ALDRIG BLI FRISK.
Såklart finns det en rädsla om att jag aldrig ska lyckas bli riktigt fri och frisk från anorexin. Rädd för att i resten av livet gå runt och ha ångest över att ha ätit eller inte kunna kolla sig i spegeln utan att känna sig lite äcklad.
Men det är bara en rädsla och som man brukar säga - rädslor är till för att övervinnas!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar