torsdag 13 december 2012

Inte min dag idag.

Imorse skulle jag helt enkelt inte gått upp. Det har inte varit min dag idag.

Gick upp tidigt för att ha ett samtal, men ja - tåget var försenat med En och en halvtimme.
Så jag missade samtalet. Yeeey. Eller inte.

Så jag tog mig hemåt. Plugga! Men nej, min dator fuckade upp... Yeeeey. Eller inte.

Så jag gick ut med hunden. Men lyckades ramla 5 gånger, för att min hund kom på att hon skulle döda mina vantar. Yeeey. Eller inte.

Så jag spelade gitarr. Och tog sönder mitt stenplektrum - yeeeey. Eller inte.

Så jag drack kaffe och spillde det över mig. Yeeeey. Eller inte.

Helt enkelt inte min dag idag.



Men igår, var det bara UNDERBART!
Nördat gärnet på "The Hobbit", den var så bra!!
Och jag längtar till nästa film kommer ut redan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar